Senaste tiden...

ja, ska försöka uppdatera den enaste tiden... fast väldigt enkelt :-)

Var på begravningen och det gick faktiskt bättre än förväntad... och väldigt fint var det!

Var flaggvakt på crosstävling i helgen och brände mig i ansiktet.... tyckte fan inte att det var mycket sol ute... men tydligen så var det det...

Har gjort i ordning på tomten lite grann... eller har iaf planterat lite blommor i krukor och i två rabatter...

Har sett älgar på väldigt nära håll. nämligen i vårat bostadsområde... Tilda var på väg fram för att hälsa typ eller nåt... DÅ såg jag att dom var där... läskigt!

Var på fest i lördags.. fast bara en kort stund. Men den korta stunden var rolig iaf.
Pratade en hel del med Sarah... en riktigt trevlig prick det där!

har  varit på arbetsintervju.. fick jobbet... tackade nej... grymt dåligt betalt!

jaha, ja men det är väl vad jag har sysselsatt mig med då...

nu ska jag... ja... vänta på två snubbar som ska komma hit och besiktiga radhusen... ska kolla typ avlopp och element tror jag att det var...

happ, hade då!

Kommentarer
Postat av: nina

vilket företag var det och som vad?

skönt att ha begravningen över..

2009-05-11 @ 10:36:30
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: nathalie

ja det är fan obehagligt att ha dem här bland alla barn. Rätt som de e blir de irriterade och börjar morra hahah :D

2009-05-11 @ 22:02:58
URL: http://natahpatta.blogg.se/
Postat av: Paula

Hey bejb

vad det där modelhouse jobbet du tackade nej till?

vad skulle du få betalt? Dom har nämligen ringt mig nu igen och vill ha in mig på intervju.



Kramis!

2009-05-17 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0