Frisk... men ändå inte...

Ja nu är jag frisk, och har varit det ett tag =)

Har bara inte haft tid att uppdatera bloggen... har lite annat som jag prioriterar efter jobbet!

Ja som rubriken lyder... att jag ändå inte är frisk... det har att göra med att jag känner mig "sjuk" psykiskt...
Ska förklara:
Jag har fått bilder från senaste röntgen...och det såg inte bra ut alls, skoliosen har ökat!

Vet inte vilket ben jag ska stå på just nu... för att innan jag fick se bilderna så har jag hela tiden sagt att jag nästan hoppas att det har ökat för att då gör dom någonting iaf... men nu i efterhand så insåg jag att det var bara mitt skal utåt... försökte nog förbereda mig mentalt genom att tänka så... men inte ens mig själv kunde jag lura...

Känns verkligen jättejobbigt just nu och nåt av det som gör mig så arg är att jag beställde hem dom där bilderna... varför gjorde jag det!!? Jag ville ju egentligen inte se... inte inse tror jag...
Och nu har vi inte tid till läkaren förrän den 26 november... det är ju jättelång tid kvar!
Det enda jag kan tänka på just nu är den där bilden... hade nog varit bättre om jag inte hade sett nåt förrän vi var hos läkaren...
Men men.. det är lätt att vara efterklok!

Nej... mår riktigt dåligt psykiskt just nu... tycker så synd om Elise!!!
Men jag vet att hon klarar det här, det är en stark tjej!

Jag hoppas bara att vi har fattat rätt beslut alla gånger vi har mött dessa motgångar!
Vill ju bara det som är bäst för henne, men det är inte alltid så lätt att veta vad som är rätt...

Kommentarer
Postat av: Natalie

Du är en fantastisk mamma o allt du gör för Elise är rätt!! Tänk som du kämpat för henne!!

Du ÄR otrolig o har sån kämparglöd!

Beundrar dig verkligen för det!

ALLT du gör är rätt, tveka aldrig på det!



2009-10-24 @ 14:52:06
Postat av: susanne

Tycker oxå att du är en fantastisk mamma eller ni båda är fantastiska föräldrar.

2009-10-29 @ 13:45:37
Postat av: Din fru

Kan bara hålla med föregående talare! Skickar över en stor KRAM! Du vet vart jag finns :0)

2009-11-03 @ 17:13:13
Postat av: Jessica

Aaa jag tror det kommer bli grymt kul asså :D

2009-11-13 @ 11:45:13
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Therese

Iom att Ella fortfarande sover i vagnen så måste det åtminstone vara viloläge i den =) Sen går jag ju en del, så den måste vara bekväm att köra =) Så jag får nos spana runt lite till. Tack ändå =)

2009-11-17 @ 19:38:24
URL: http://theresefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0