Röntgen

Ja om en stund åker vi iväg till sjukan och röntgar Elise igen.

Så då får vi se om ryggen har blivit ännu mer sned... Eller aa vi får ju egentligen inte veta någonting idag... det är ju bara en röntgen, inget besök... så när vi har varit där idag så får vi säkert vänta en tre-fyra veckor på svar...

Vet inte riktigt vad jag hoppas på... på ett sätt så vill jag ju att kröken har ökat mycket nu så att vi får ta tag i allt det där med operationer.... Men å andra sidan så vill jag ju inte att den ska ha ökat alls heller för då kanske vi slipper operation HELT! Men sen är det ju så att om den bara har ökat lite så blir det ju samma visa igen... vilket innebär en ny röntgen om ett halvår... och hur länge orkar man hålla på liksom...?

Ja inte är det lätt inte... =(

Det sägs att det finns en mening med allt... men vet inte riktigt om jag ska tro på det... fast å andra sidan så försöker jag se det så här: alla barn skulle inte klara det här lika bra som Elise, kanske just därför hon fick det här. Sen är det så också att alla föräldrar skulle inte klara av allt som vi har varit med om heller, visst det har varit nåt fruktansvärt jobbigt!!! Men vi har klarat det!

Önska oss lycka till nu så får vi se vad som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0