halloween... igen

Nu har jag beslutsångest... hittade ju en kostym som jag gärna vill ha... men nu är det så att jag har hittat flera!
Det är samma sak egentligen, men med lite olika färger och utförande...
Att det ska vara så svårt.. hahaha.
Egentligen så tycker jag ju att alla är fina så det ska ju inte  spela nån roll vilken jag väljer...

Jaja vi får se hur det blir, måste ju ändå bestämma mig i kväll...

Sen försöker jag nu få tag på en kompis som ska hjälpa mig med min design här.... börjar tröttna på den här nu, jag menar: det är bröllopsbilder.. och visst jag är ju fortfarande gift, men det var ju liksom två år sedan snart!
plus att den bilden som är på sidan på mig... så ser jag ju inte riktigt ut lägre va!?

Haha nä, nu får det bli lite ordning här tycker jag :-)

Kommentarer
Postat av: Din fru

Nej de är verkligen dags för lite nya bilder.. har ju skett lite förändringar :P

2009-09-30 @ 12:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0