halloween

Ja om inte allt för lång tid är det ju faktiskt halloween!!
Och om jag får som jag vill så blir det fest hemma hos oss... fast eftersom min man typ hatar allt som har med maskerad att göra så tror jag att det bara blir tjejer här. Han får väl ta barnen och sova borta eller nåt haha jag vet inte... ska se vad han säger om saken :-)

Jag har iaf hittat min kostym.... eller ja jag har den inte hemma än... utan den finns på tradera... ska buda på den och hoppas hoppas att jag får den!!!

Ingen idé att ni frågar vad jag ska vara... vill ju inte att nån ska sno min idé haha.
Ni får helt enkelt se kort efter halloween isf.. om jag nu kommer få den dressen det vill säga...

Kommentarer
Postat av: Killen som bråkar med dessie

Killen som dessie bråkar med som har sexbilderna och som inte dessie vågar nämna i sin blogg..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-09-29 @ 16:14:23
Postat av: Natti

Hej kusin rolig blogg har du :) Saknar dig

2009-09-29 @ 23:00:30
URL: http://nattlie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0