jaha

haha kul rubrik... men kom inte på nåt...

Här ligger alla och sover utom jag. Tilda är frisk- skönt!
Elise har fortfarande feber så hon blir hemma i morgon med. Stackarn hon som verkligen hade sett fram emot att lämna in sin läxa- Sööööt!

Andreas somnade när han kom hem från jobbet och har varken ätit lunch eller middag idag. Han är faktiskt riktigt dålig nu...
Ni vet ju hur killar kan vara annars... en vanlig förkylning och dom är heeelt döda liksom!
Men den här gången tycker jag faktiskt synd om honom för nu e han sjuk på riktigt!
Väntar bara på att jag också ska bli sjuk nu... fast jag tycker ju att det borde räcka med den här jävla halsen jag har just nu... känns ju fan som att jag har svalt ett rakblad!

En annan sak då... satt och pratade med en kompis på msn för ett tag sedan och vi började diskutera en viss person...
Hon är faan inte normal alltså! Ok, nu umgås vi inte lika mycket som vi gjorde förut... vi träffas nästan aldrig rättare sagt! Och jag kan inte riktigt säga att jag saknar henne heller... för att en person kan ändra både sig själv och andra så pass mycket som hon har gjort... det går liksom inte ihop för mig... och då menar jag alltså ändra på ett negativt sätt...

Jaja tur att man har andra vänner!

Kommentarer
Postat av: Therese

Stackars familjen!

Hoppas att de blir friska snart =)

2009-09-03 @ 22:27:25
URL: http://theresefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0