Onsdag

Ja men visst idag är det onsdag... och liksom..?
Så jävla tråkigt med rubriker tycker jag... tycker man ska kunna skriva utan dom... haha vilka problem jag har då!

Nej men seriöst.. vad har den har dagen att bjuda på då??
Ska hem till en granne som jobbar hemma idag, och sen ikväll ska jag bjuda på den där halloween-dressen jag hittade på tradera... den avslutas ikväll nämligen så önska mig lycka till :-)

Elise ska följa med en kompis hem efter skolan så jag behöver bara hämta Tilda på dagis idag.
Eller aa jag ska ju hämta Elise hos sin kompis sen, men det blir ju senare...

Jaha annars då??
Nej tror fan inte jag har nåt speciellt att berätta om faktiskt... tråkigt liv man lever... :-)

Måste fan komma på vad jag ska göra med mitt hår nu... märkte det speciellt i morse när jag försov mig... med den frisyren jag har nu så är det ganska svårt att göra nånting snyggt innan man går. Visst man behöver inte vara snygg i håret för att lämna barnen på skolan och dagis... men ändå.. min morgon-frilla är inte att leka med hahaha!
Det är liksom för långt för att kunna fixa det så som jag brukar... men det är för kort för att sätta upp det...
Vad tycker ni.. ska jag spara ut håret igen.. eller ska jag köra på en kort frisyr??

Kommentarer
Postat av: nina

när börjar du jobba?

2009-09-30 @ 10:53:43
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0