Sjuk!!!

Jaha ja nu var det min tur att bli sjuk när dom andra har blivit friska!!
Eller ja.. Andreas är väl inte riktigt frick än, men han mår mycket bättre iaf!
Själv blev jag dålig bara "pang-bom" igår... eller ja jag har ju haft ont i halsen innan men igår var det verkligen så att allt annat kom samtidigt.
Halsen blev värre, jag hade feber-känslor.. ni vet så där så att man svettas och fryser om vartannat... huvudet värkte, kroppen värkte... Ja fy faan säger jag bara... HATAR att vara sjuk... som att det finns folk som gillar det liksom...?

Nä, ska ta och lägga mig en stund nu tror jag.
Så med det här skrivet kan det ju hända att det blir lite dåligt uppdaterat...

Kommentarer
Postat av: Din fru

Krya på dig gumman!! kram

2009-09-07 @ 16:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0