Tjurba!

Fredag idag då... vad ska man hitta på då??
Känner verkligen för att göra nåt i helgen...
Har fått en inbjudan till girl´s night i morgon och det är riktigt lockande faktiskt! Ska bara kolla med min man och se vad han säger...

Alltså nu är det ju inte så att jag måste fråga honom om lov för att göra nåt... det är inte så jag menar... jag tänkte mer så att inte han har planerat nåt annat :-)

Igår var det föräldramöte i skolan och det var ju lika givande som alltid hahaha alltså ärligt, det är ju verkligen tråkigt!
Men lite ny info fick man iaf.
Fast en del är bara jobbigt... som att dom ska ha tex cykla-gå veckor. Det betyder att man inte får åka bil eller buss till skolan. Då kände jag att: jaha!! Jag ska alltså GÅ ner till skolan med en nyvaken, morgontrött tjej som inte ha ätit frukost än... dessutom är klockan då ca 06.30 när vi ska gå... nej tack!!
Får se hur vi löser det.. kanske att jag kan ta bussen och hoppa av lite tidigare och iaf gå en bit.... hm, ja som sagt vi får se...

Och som vanligt sägs det att killarna i klassen är stökiga och flickorna är såå snälla och såå tysta... vet inte riktigt om jag tror på det fullt ut faktiskt... jag har ju som sagt varit med den här klassen i skolan förut och visst är det livat till och från, men jag tror att eftersom killarna hörs och syns mer så "glöms" tjejerna bort... alltså man reagerar inte på att dom faktiskt inte heller riktigt gör som man ska... svårt att förklara.
Men dom verkar ha fått en bra fröken iaf tycker jag, har ju inte pratat med henne så jättemycket... men av första intrycket att döma så verkar hon vettig!
Hoppas att det fortsätter så och att det inte blir som i 6-års hahaha, katastrof säger jag bara!

Fan min högra tumnagel håller på att gå av.. långt ner också! Jag som har hållt dom så himla länge nu... alla är jämnlånga och så... och så kommer en gå av nu... det suger ju! *intresseklubben antecknar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0