Bättre nu

Ja nu är jag på banan igen... Det var lite kämpigt ett tag, men vi tog oss igenom det också..

Annars då.. jo i helgen var jag ute och festade!! Det var inte igår.. och i Nynäs dessutom haha.
Helt sjukt.. vi gick först till La Playa.. fatta La Playa av alla ställen! Ja ja där tog vi bara en öl för att sen dra vidare.. vi skulle till Old Bell för där har jag aldrig varit.. men vad händer när vi kommer fram? Jo vi får för oss att gå till Bedarö Baren av nån jävla anledning haha. Ja ja, jag dansade som aldrig förr och det blev lite mer dricka än vad jag hade ränat med... men var det värt det? Ja det var det fan!!

Dagen efter mådde man ju som man förtjänade alltså!! Och även igår mådde jag konstigt.. skit-seg och ont i halsen.. och jag kom att tänka på att jag sjöng ju som aldrig förr också.. kanske därför jag hade ont i halsen..?

Men nej det visade sig att det var något helt annat.. för i natt har jag inte sovit mycket alls.. har haft så sjukt ont i halsen!!! Åkte ner till läkaren idag.. och jag har tydligen halsfluss.. en pencillin-kur på det så hoppas vi att det löser sig!

Nej, om man skulle ta och slänga sig på soffan kanske.. nej, ska se om jag får tag på någon som kan hämta Elise från skolan idag först.. orkar verkligen inte åka iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0