Fuck!

Ger upp på tamej fan allting just nu!! Orkar fan inte... förstår mig för fan inte ens på mig själv längre... för nåt fel e det ju...! Helt jävla sinnes...
Det enda jag vet är att jag älskar min man och mina barn...

Nej ett rent jävla helvete faktiskt... ska sluta vara så jävla godtrogen... dom man minst trodde skulle "lura" en...
Sitter fan i skiten hur jag än gör!!

Kan man inte bara få börja om??? Gör om gör rätt... helst i en helt annan stad! Så länge det fanns jobb åt oss båda så hade jag faan kunnat flytta precis vart som helst! Fast då kommer vi ju till ett annat problem... jag vill inte flytta Elise från tryggheten i sin klass...

Aaaah, så jävla förvirrad just nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ojojoj hoppas att det inte är allvarligt!

Finns här om du behöver prata! =) kraaam

2010-04-15 @ 11:17:25
URL: http://theresefamilj.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hoppas de ordnar sig, de som hänt eller händer.



Haninge är annars fint att bo i :-)

2010-04-16 @ 13:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0