Helt ok

Ja jag måste säga att jag mår helt ok nu faktiskt.. för tillfället iaf!
Har ju ändå fått ganska bra nyheter ang Elise operation. Ni får läsa på den andra bloggen för jag orkar inte skriva allt två gånger ( http://elisekampmotskolios.blogg.se )

Idag är det dags för påsk-kärringarna att gå runt och knacka dörr också =)
Elise och Tilda satt igår och ritade kort och idag efter skolan kommer även Elise kompis Lynn hit och ritar och så ska dom gå tillsammans sen. I år kommer även jag att få gå.. aa fast lite bakom då, för jag har nämligen lovat Tilda att hon ska få gå med.. men hon är ju inte riktigt så stor än så att hon kan gå själv med tjejerna tycker jag...

Annars då.. JO jag hade en fundering härom dagen när jag åkte buss... Om man läspar...döper man då sina barn till namn som har S i sig...? Kanske man kan göra... men jag själv hade ju tyckt att det var lite jobbigt... Tänk dig själv med min äldsta (Elise)... förstå att ropa på henne och så låter det Elith...alltså som engelskans th-ljud typ.. svårt att förklara.. men vad fan alla vet ju hur det låter när man läspar! Dumt av mig att ens ge en förklaring liksom haha ja ja!


Kommentarer
Postat av: Therese

Men det låter ju fint när ANDRA säger det iaf! =)

Undrar om de tror att det låter som det ska ändå liksom? Tror inte att alla som läspar tänker på det dagligen faktiskt =)

2010-04-01 @ 09:04:11
URL: http://theresefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0