Möblerar om

Jo men visst, nu blir det annorlunda här hemma.
Elise som har bott på övervåningen ska nu flytta ner och bo granne med sin syster istället =)

Förut hade jag och Andreas sovrummet brevid Tilda och Elise hade som sagt uppe, men nu byter vi så att vi bor uppe istället.

Vi orkade inte med allt spring och liv när Elise har kompisar hemma tex.. då springer dom mellan Elise rum uppe och Tildas rum nere (för Tilda brukar oftast få vara med). Dels så slutar det med att leksakerna ligger överallt på vägen och sen är det så jävla lyhört så om Elise vill dansa tex på sitt rum och vi sitter i vardagsrummet som ligger under.. så kan man tro att hela taket ska rasa ner!

Japp, så nu samlar vi barnen på ett ställe och så har vi vårat rum och data-rummet uppe. Kommer nog bli bra det här =)

Lite jobbigt att jag inte kan göra allt själv bara.. älsklingen är nämligen inte hemma idag för han är och kör cross. Men igår bytte vi iaf sängar.. Hoppas att han har energi kvar när han kommer hem så att vi kan fixa det sista då.

Eller allt småfix har ju jag tid med i veckan. Får passa på att fixa här hemma den här veckan för sen blir det tajt med tid... Börjar nämligen nytt jobb den 3 maj!! Ska bli så jäkla kul! På en butik som heter prinsar & prinsessor =)

Och fint väder är det ute idag.. egentligen skulle man väl passa på att gå ut.. men nej jag vill göra klart här hemma faktiskt. Jag är en sån människa som inte kan gå ut och ta det lugnt när det inte är städat hemma... kan liksom inte slappna av för att jag vet att det finns saker jag behöver göra...

Jaha nähä.. om man skulle ta och fixa lte lunch då iaf?

Kommentarer
Postat av: Fia

Jobb eller arbetsträning ? De anställer ingen efteråt bara så du vet. vet flera som gått därifrån sura som citroner för alla falska löften. Gratis arbetskraft och utnyttjande.

2010-04-25 @ 13:29:16
Postat av: mickan

Nej jobb...

2010-04-25 @ 18:34:24
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/
Postat av: susanne

ligger nya jobbet oxå i haninge?

Skoj att du å Nina fått nytt jobb samtidigt.



Nej de är inte Ronnie som gjort min tatuering, de är en väns lillebror :-)

2010-04-26 @ 15:02:41
Postat av: nina

grattis till jobbet!!

2010-04-27 @ 11:49:44
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0