Röjer gärnet!

Ja men verkligen! Helt plötsligt fanns det ett golv i det här rummet haha!
Och nu ekar det till och med! Man hör knapptryckningarna på tangentbordet jätte-tydligt!

Tyvärr så orkar jag inte bära upp alla saker på vinden.. Eller orkar gör jag säkert.. men stegen som man drar ner kärvar och jag får inte upp den när jag är klar... vilket betyder att all kall luft uppifrån kommer in hit... och det känns inte så lattjo. Så alla saker står just nu ute i hallen, men får hoppas på att Andreas hjälper mig med det när han kommer hem.

Sen har jag lust att sätta upp en anslagstavla här inne.. intill datan på väggen.. men jag har ingen (inte så att jag brukar ha anslagstavlor liggande precis haha. Men om du som läser det har det så kan du ju höra av dig).


Nehe om man skulle ta atg i allt som har hamnat på fel ställen nu då.. typ det som ska till tippen, det står liksom iköket just nu. Tänkte ställa ut det på baksidan så länge.
Och sen har jag förhoppningsvis en köpare på växasängen så den ska jag ställa undan också!

Men först: en kopp te och sitta ner och ta det lugnt en stund =) Det är jag värd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0