Valborg

Ja det är idag det... vad gör man då? Ingen jävla aning faktiskt... Det som händer i Nynäs på valborg är typ att man går ut till lövhagen... men det är verkligen inte kul... kallt, och mycket folk ba! Ungarna tycker inte att det är speciellt kul heller...

Nej, funderar på om man inte skulle göra lite god mat och ha mys hemma ist...

Annars då, jo nu är ju båda rummen klara (vårat och Elise) och det blev verkligen jättebra! Jobbigt bara att man glömmer bort det hela tiden haha.. typ som när man ska ha kläder... då går man in i Elise rum ba! Sen kommer man på att: just fan, jag måste ju upp en våning :-)

Vad bjuder helgen på då:

Lördag: Älsklingen ska köra cross och vi måste få tag på svärmor och se om hon kan passa barnen för jag vill gärna följa med och titta när dom kör.

Söndag: heldag i globen för att kolla på vå hockey-matcher... först två lag som jag inte kommer ihåg vilka det var och sen Sverige mot nåt annat lag som jag inte heller kommer ihåg hahaha. Det blir nog bra.

Barnen ska inte med till globen utan jag åker till mina föräldrar och lämnar dom på lördag eftermiddag så får dom sova där tills på söndag så hämtar vi upp dom på vägen hem.

Nu, dags att stoppa nåt i magen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0