Tjaba

Ja som sagt Tilda har ju fyllt år.. och i söndags hade vi kalas för henne. Kan tyvärr inte lägga upp några bilder, för att vi hde inga batterier i våran kamera... men mina föräldrar hade med sig sin så dom fotade.. mamma försökte skicka korten till mig, men av någon anledning så hittar jag dom inte i datan just nu... så hon lägger dom på ett usb ist och lämnar det till mig på jobbet någon dag, så DÅ kan jag lägga in lite här.

Idag har Elise börjat i tvåan också... hjälp vad stor hon blev helt plötsligt! Och hon har ju börjat växa nu också.. kanske är det tillväxthormonerna? Hur som helst så berättade hon för mig att hon har minsann inga skor som passar... så efter att ha lämnat henne i skolan idag så åkte jag och Tilda till InterSport och köpte skor åt henne.
Jättefina svarta puma, och dom blev godkända av henne också.
Råkade också hitta en varsin jacka till ungarna. Dom var verkligen jättefina! Kände att det egentligen var Elise som behövde.. men dom var så fina så jag var tvungen att köpa en till Tilda också :) Eller ja hon behövde väl också en egentligen.. annars hade jag ändå behövt köpa till henne senare. Men till Elise var det som sagt viktigast, för hon behöver verkligen en vindtät jacka just nu.. jag är livrädd att hon ska gå och bli förkyld eller nåt! För då kan vi ju säga hejdå till operationen...! Hon har blivit lite snorig nu nämligen så nu är vi stenhårda här hemma... så fort hon fryser det minsta så måste hon komma in, eller iaf sätta på sig mer kläder.

jaha nehe, det var väl vad jag hade att säga idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0