Tjaba

Dagarna rullar på och jag har inte riktigt prioriterat bloggen. Eftersom Adde har haft semester och jag har jobbat så har jag försökt spendera all ledig tid med honom och barnen...

Men annars då, vad har hänt?
Jag känner mig nu lugnare inför operationen och nu tror jag att jag bara längtar faktiskt!
Var nere på sjukan idag för att Elise skulle ta blodprov, dom vill se så att hennes kropp tar emot tillväxthormonet... om det inte gör det, eller om det går väldigt sakta så måste vi höja dosen. Inga krångligheter med det.
Men jag kände mig så otroligt stolt idag när vi var där... för i normala fall så brukar Elise vara näst intill hysterisk så fort hon ska ta en spruta (ja förutom dom hon tar i benet varje kväll då) men idag var det precis som att det var någon annans barn jag hade med mig haha. Hon var heeelt lugn och bara la fram armen och lät sköterskan sticka in nålen.. sen satt hon och tittade när blodet rann ner i rören och ställde massa frågor! Ni förstår inte hur otroligt skönt det kändes för mig! Nu känner jag mig lugnare när jag tänker på framtiden..hon kommer ju att ta en hel del prover isitt liv liksom.. och nu kanske det inte blir några problem när hon ska sövas heller... nu när hon har känt själv att det inte är någonting att vara rädd för!
Ja det var verkligen kul att se!

En helt annan sak: imorgon fyller min LILLA prinsessa hela 4 år! Lilla skrutt, hon börjar bli stor nu!
Vi ska upp tidigt tidigt för att sjunga för henne och ge henne frukost på sängen. Adde åker ju redan kl 6 på morgonen så för att han ska få vara med så är det väl 05.30 som gäller! Men men det ska nog gå bra :-)

Nu ska jag göra färdigt hennes paket tänkte jag.. dom är inslagna men jag har inte satt på nåt snöre än..och det måste man ju ha hahaha

Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0