Insnöad

ja inte långt ifrån iaf... Jäklar vad mycket snö det är alltså!!!
Och kallt med! I morse hade vi -22!
Inte kom jag till jobbet heller... för i den här kommunen fungerar inte tåg eller bussar när det kommer snö... eller aa just nu är det väl likadant överallt...
Har pratat med flera stycken idag som inte har kunnat ta sig iväg till skola eller jobb...
Hoppas på ett det blir bättre tills imorgon iaf!

Idag blev jag då som sagt hemma, men det kan ju vara skönt det med. Ska passa på att städa och tvätta lite.

Ja och inte att förglömma, min stora tjej blir en ännu större tjej idag =) 8 år, fast det skrev jag ju igår... men men.
Har lite svårt att smälta det faktiskt, att jag nu är mamma till en 8-åring hahaha.
Jag tycker att dom här 8 åren har gått fort, förstå då om ytterligare 8 år, då är hon liksom 16!! Nej nu ska vi inte tänka så, vi lever i nuet ist tycker jag =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skid row ba. Haha trodde inte att de höll på.

Fan vad läckert.

Åh fan.. Den skulle man ju ha kollat upp..

2010-02-22 @ 13:51:05
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0