vilket drag

ja tycker ni inte att det är ett jävla drag på den här bloggen?? haha uppdaterar en sådär 3 gånger om året typ!!

Jaja så blir det ibland.. och ingen idé att skriva att jag ska bättra mig för så blir det väl inte iaf.... jag skriver lite när jag känner för´t bara!

I morgon fyller min stora prinsessa år.... 8 år för att vara exakt... fatta 8 år!!! Helt sjukt faktiskt...
Och helt plötsligt blev jag själv äldre då också haha! Fast vad spelar några siffror för roll egentligen? Bara för att jag har 3 år kvar till 30 så betyder det ju inte att man måste bete sig på ett visst sätt eller hur!?

Nej 27 är en rätt bra ålder faktiskt... tror jag stannar där =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha.

nej det ska jag inte :/

har inte hört talas om den tror jag :O

är det bra band ?

2010-02-21 @ 20:20:01
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0