Boooring...

Ja idag har jag verkligen tråkigt...
Andreas jobbar och jag är hemma med barnen... det ser ut som skit här hemma men jag har verkligen ingen lust att städa... behöver bada också... eller iaf duscha...

Hoppas att morgondagen blir bättre iaf. Då har jag planer på att åka hem till min arbetskamrat Helena. Hennes gubbe är borta i helgen och då tänkte jag ta med mig barnen dit och fika lite. För min gubbe kommer antagligen inte heller vara hemma i morgon... han ska ut i garaget och fixa, och även fast han säger att han inte blir borta så länge så vet jag att det kommer ta hela dagen hahaha.

Nä, ska väl ta tag i det här hemmet nu så att det faktiskt ser ut som ett hem igen...

Nu kände ni verkligen vilket givande inlägg jag precis gjorde eller hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0