Veckans första sjukhusbesök

Ja idag var det hälsokontroll inför onsdagens besök. Det gick bra, bara det att Elise har blivit lite snorig... hoppas hoppas att det inte blir värre för då kommer det att ställas in. Hon började klaga på ont i öronen och halsen närvi kom hem och man kan ju hoppas att det bara är psykiskt!

Annars har det inte hänt nåt annat speciellt... somnade på dagen idag, guuud vad skönt det var! Jag vet inte varför, men varje gång jag har varit med Elise på sjukhuset så blir jag alldeles matt efteråt...hm, konstigt.

Blev lite irriterad nu för en liten stund sedan förresten då jag uppdaterade Elise blogg. Då var det någon som hade kommenterat... kommer inte riktigt ihåg vad det stod för att jag raderade på en gång... men det var nåt i stil med att jag verkar tycka synd om mig själv? Och att det verkade som att det var jag som behövde stöd, inte Elise för hon verkar ju intemå dåligt... Ja typ så, det var väldigt spydigt skrivet iaf...
Men som sagt, jag raderade kommentaren och valde att inte ens svara på det, för jag tycker inte att det hör hemma med tjaffs i den bloggen...

Nej nu säger jag tack och hej för idag!

Kommentarer
Postat av: susanne

Finns alltdi folk som lägger konstiga ocg dumma komentarer. Gå igenom mina så får du se.

Ibland undrar man om folk är dumma eller bara spelar.



Ta inte åt dig, de gör inte jag.



Kram

2010-01-26 @ 14:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0