Förändring

Ja imorgon sker lite förändring på jobbet... vi ska få en praktikant... Jag hoppas verkligen att det är en vettig tjej!
Nån man trivs med liksom.. med tanke på att jag kommer att ha hand om henne och hon jobbar exakt samma tider som mig.. så jag kommer ju inte undan om man säger så!
Ja ja det återstår att se helt enkelt...

Annars har jag varit ledig idag och den här dagen har typ gått åt till att städa.. vi tog bara nere-våningen idag.. fast det var inte så bara.. jag tvättade innerdörrar och rensade avlopp och grejer så..

Ja nu har jag precis målat naglarna och det blev inte alls bra faktiskt.. men orkar inte göra om detnu.. får ta det en annan dag.

Nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar och sånt tänkte jag.. sen är det fan dags att sova om jag ska orka upp i morgon...

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0