Grönan

Ja igår hade vi en heldag på grönan! Jag, Adde barnen och svärmor åkte dit..
Vi började dagen på "barn-avdelningen" för att barnen skulle komma igång lite. Åka elefanterna tyckte båda var roligt. Elise åkte lyktan tror jag den hette..som lilla fritt fall typ och det gillade hon..

Tilda varju för liten för att åka en hel del men i vuxet sällskap gick det bra så vi fick glatt åka med henne i barn-karusellerna.Men det var bara kul. Lite jobbigt bara att Tilda inte förstår det här med att stå  i kö t ex... det är väl bara att typ byta vagn efter man har åkt en gång..sen åka igen.. hahaha! Ja så tyckte hon iaf. Och ibland blev hon arg för att hon inte fick sitta längst fram i tåget och köra..

Det var sjukt mycket folk och köerna var långa så man hann ju inte med så mycket man hade velat egentligen.. fast vi prioriterade ju barnen, såg till att dom hade det bra och fick åka allt dom ville.. sen där i mellan så passade vi på att åka lite. Vi var ju ändå tre vuxna så vi fick turas om att ha barnen :-)

Kl 21.00 började vi röra oss hemåt.. då var både vi och barnen helt slut haha.
På tåget hem fick barnen en varsin liten chipspåse.. Tilda hann knappt öppna sin innan hon somnade. Elise klarade sig hela vägen till vh. Sen på ersättningsbussen somnade hon också.

Vet inte vart kameran är just nu. Men senare idag ska jag lägga in lite kort från dagen tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0