så jävla seg

Hahaha jag är verkligen så jävla seg på att uppdatera den här bloggen... helt sjukt ju.

Men jag får skylla på att jag har jobbat... och sen när jag är ledig så är det ju fint väder ute och dom som känner mig vet att jag är en sol-dyrkare!

Men nej jag ska fan ta tag i det här på riktigt nu från och med idag! Japp så är det :-)

Hm, undrar om man ska slänga in lite foton kanske... det var ett tag sedan... får se vad jag hittar...        

Ja lite från midsommar fick ni där...

 

Såg att det fanns lite kort från när vi var på ett sjukhusbesök med Elise.. Jag hade Tilda med också och dom fick vara och leka på lek-terapin ett tag.. så här såg det ut då:

    

 

Jaha då har jag uppdaterat med lite bilder iaf...

Men som sagt jag ska fan ta och skärpa mig nu.. vad är meningen med att ha en blogg om man ändå inte skriver i den liksom??


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha inte meningen!



Men din är fin, fast ja. Du har ju haft designen ett tag nu :P



Klart jag kan hjälpa!

Vad vill du ha för nåt då?

Vad är DU liksom? :)



2010-07-17 @ 18:02:10
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0