Hej igen... ni som fortfarande läser...

kan förstå om ni har slutat...är ju sämst på att uppdatera.. men så blir det när man inte är hemma förrän 20.30 på kvällarna...

Men men, den senaste tiden har väl detta hänt ungefär:

* Jobbat, vilket bara går bra och jag trivs än så länge :-)

* Varit på sjukan med Elise och röntgat matstrupen och magsäcken, dom hittade inga konstigheter vilket var väldigt skönt att höra.

* Klippt mig, ser ut som vanligt, så egentligen inget vettigt att berätta kanske.. men men...

*Varit på röntgen med Elise av nacke och rygg.. dom svaren har inte kommit än, men om det är som vanligt så får jag ringa och tjata för att få reda på någonting.

*Haft utvecklingssamtal på dagis, vilket gav många skratt, hon är bra härlig våran Tilda.

*grillat! alltid lika underbart att känna grilldoften :-) Ja att äta med för den delen.

*Äntligen fått arslet ur vagnen och plockat bort alla vintersaker! Nu fick dom inte ens vara kvar i garderoben i hallen.

*haft många funderingar över hur jag ska göra med Tildas hår.. ska jag låta det växa ut eller hålla det kort?

*varit på musikal i skolan, Elise var såå duktig!

*Ringt runt till massa läkare för att få svar på saker och för att få tag i läkarintyg.. vilket hittils har tagit dom 1 månad att skriva ut och skicka till mig.

*varit hemma hos svärmor på middag då hon fyllde år.

*haft en barnfri helg då barnen var hos mina föräldrar.

*varit på freja.. jobbade dock dagen efter så det blev inte mer än två öl..

*varit på bedarö-baren..? Vet inte hur det kom sig men ändå...

*tagit årets första dopp.

*blivit nästintill förbannat på en viss persons otroligt jobbiga sätt och dumma kommentarer...

*haft besök av bästaste Helena, det var inte igår!

*varit på skolavslutning.. tänk att Elise börjar i tvåan till hösten..!

Blivit fruktansvärt irriterad på barnen som nu är hungriga och griniga...så nu ska jag laga mat och hoppas på att dom blir "normala"

Hare sålänge! Skriver väl om en månad igen eller nåt hahaha

Kommentarer
Postat av: Din fru

Hej gums, jag lämnar dig inte så en läsare har du iallafall :0) Puss och Kram

2010-06-29 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0