...

Vet fan inte hur länge till jag orkar alltså...
Det sägs att hoppet är det sista som lämnar en... men vad händer om man inte kan hoppas längre då..?
Min älskade älskade Elise, VARFÖR?? VARFÖR skulle allt skit hända dig för??? Min högsta önskan är att jag själv skulle ta all din smärta och alla blickar...Det har jag sagt ända från den dagen du föddes!

När ska man få vara lycklig och känna lugnet fullt ut.. Så fort man får en bra nyhet så är det bara att vänta på en dålig, för det känns som att allt gott för något ont med sig...

Min mamma har alltid sagt att vi våran familj ger vi inte upp... och jag KAN inte ge upp heller, vi måste kämpa vidare tillsammans!! Men hur faan ska jag kunna hitta styrkan till det???

Kommentarer
Postat av: Din fru

Gumman, ni kommer att fixa detta. Elise är en stark liten tjej!

Du vet vart jag finns om du behöver nåt!

Puss och kram

2010-03-05 @ 17:38:35
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har (:

Kramis <3

2010-03-11 @ 14:55:13
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hejsan!



Dagens fråga: Tycker du att Robert Pattinson är snygg?



Kram

2010-03-11 @ 15:44:19
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: Jessica

det är faktiskt servetter som jag tog till själva kartongen.. det finns lite överallt.. men jag har köpt döskallepapper förut, på In & finn i stan, på gamla brogatan... men jag vet inte om de fortfarande har det.. :/ det finns ju vaxdukar och sånt annars..

2010-03-22 @ 20:05:55
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0