Hittat min faster

haha hittat och hittat. Jo det var så att jag hittade henne på facebook härom dagen. Tack vare att min andra faster (hennes tvillingsyster) hade lagt upp kort på dom när dom var små.

Jag har verkligen två underbara fastrar... även fast jag inte har träffat dom på MÅNGA år så hoppas jag och tror att dom är samma människor som då =)

Släkten på min mammas sida ska vi liksom inte prata om... riktiga stolpskott!!! (ja inte alla då.. men mina två mostrar) Mina två mostrar som jag "hade"... dom finns fortfarande i livet... men inte i mitt liv eller vad man ska säga...

Jaja hur som helst... tillbaka till mina fastrar ist, det var ju det jag skrev om.. Eller det jag egentligen skulle skriva var ju om den fastern jag hittade på facebook nu... det är så att hon har en helt fantastisk blogg som jag bara inte kan sluta läsa haha, kanske beror på att jag själv är en väldigt pysslig person. Så in och läs ni med vettja:

http://husmys.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: "faster"

Men oj vilka komplimanger! :)

Den här veckan kommer ett litet paket till en brevlåda, inte utdelad av den här brevbäraren men ja,ja, en brevbärare på: S + får man när man lämnar tillbaka burken i affären + kör man på + liten buske.

Liten rebus blev det, men som sagt, jag vet var din brevlåda bor.

Kram

2010-03-01 @ 23:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0