Nya smycken

Idag fick jag hem ett paket i brevlådan med smycken gjorda av min faster.
Nu är det så att jag hittar tyvärr inte våran digitalkamera så jag kan inte fota dom. Men dom är verkligen jättefina!! Mitt halsband består av en skyddsängel med en ring och i den finns texten: starka tillsammans.

Måste se till att fota dom så snart som möjligt för dom är verkligen perfekta!

Åh vad det här kom lägligt... lite glädje i tillvaron när allt känns tungt!

Så detta inlägg är riktat till Anneli: TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kul att du gillade smyckena och att de kom fram.

Om du inte hittar kameran så får du ta bilderna från mitt inlägg idag ;)

2010-03-03 @ 18:04:10
URL: http://husmys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0