Tillbaka..

för en stund iaf, får se när jag uppdaterar nästa gång..

Som ni kanske har läst i mitt senaste inlägg så mår jag inge bra just nu...
Håller mig mest för mig själv..så om jag inte hör av mig till er som jag brukar så vill jag bara säga att jag har absolut inget emot er och jag är inte sur... måste bara få vara för mig själv ett tag känner jag. Eller med min familj iaf!

En lite roligare sak är iaf att Elise nu har börjat med sina tillväxthormoner. Och det går förvånansvärt bra, hon är så duktig! Hon får alltså ett stick i benet varje kväll nu. Från början tyckte hon att det var jätteläskigt och att det gjorde fruktansvärt ont. Men redan nu efter en vecka ungefär så går det hur bra som helst. Hon säger aj, det gör hon.. men det kommer inga tårar!

Om en månad ungefär ska vi tillbaka till sjukhuset för att ta ett stick i fingret för att då se i blodet om kroppen tar emot tillväxthormonet. Gör det inte det så ökar man dosen. Och om det då fortrarande inte tas emot av kroppen så avslutar man behandlingen. Så håll alla era tummar nu att det går vägen! Ett till bakslag och jag vet inte vad jag tar mig till...


Kommentarer
Postat av: Din fru

gumman, ta den tid du behöver. Sluta umgås med människor som tar energi ifrån dig. Finns här för dig!

KRAM

2010-03-24 @ 13:47:05
Postat av: Sandra

SV: Jaa dom e jätte fina :D Burkoen kosta bara typ 169 eller nåt.. VÄRT!

Och glasflaskan, mycket finare än dom fula plastflaskorna :D Ta den idén du :D



Läste ditt tidigare inlägg om dikten Elise hade skrivit, jag tycker VERKLIGEN lärarna borde uppmärksammat de och pratat med barnen.

Och att läraren och rektorn blev chockade är ju bedrövligt! så får de ju inte gå till! Vart har dom sina ögon och öron egentligen? Eller är dom rädda för barnens aggerande?!

Fruktansvärt tycker jag!



Hoppas allt löser sig!



Styrkekramar!

2010-03-24 @ 16:37:39
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0