varningstecken...?

Vill ha era åsikter... vet inte om jag skrev det i den här bloggen eller i den andra.. men det visade sig ju att Elise blir retad i skolan... Igår hittade jag ett papper inne på Elise rum som med en dikt på som hon har skrivit i skolan. Jag antar att det var något arbete då det var data-skrivet.. hur som helst.. så här står det:

Elise dikt om hur det är på rasterna

Det är kul att ha rast

Men ibland retas några killar eller flickor

Det tycker jag inte är roligt

Det är jättedumt och inte snällt heller

Man blir jätteledsen det är bättre att vara snäll

det gäller er killar (här skulle det ha stått er alla sa Elise till mig när jag läste)

 

Jag blev jätteledsen när jag läste det här.. och det jag undrar nu är: skulle man inte som fröken ha tagit upp det här med den som skrev? Med tanke på att hon säger att hon blir jätteledsen och så..? Eller är det jag som överreagerar??

För när jag tog upp det här med att hon blir retad så var ju både fröken och rektorn chockade.. dom visste inte alls att det pågick...?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jag vet. Jag tänker rätt mycket. På såna saker man kanske normalt inte tänker på :P

Men visst undrar man?! ^^

2010-03-04 @ 21:26:35
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tycker att du ska ta upp detta med hennes lärare! Rasterna brukar ju annars typ va det bästa med hela skolan ju! ler

2010-03-04 @ 21:52:11
URL: http://theresefamilj.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är ingen fara =)

Hur skulle du kunna veta? Det är ingenting jag har pratat om =)

2010-03-05 @ 14:05:12
URL: http://theresefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0