Helgen + nya jobbet

Ja i helgen var vi som sagt på hockey.. på söndagen iaf. Så på lördag-kvällen åkte vi och lämnade barnen hos mina föräldrar så att vi skulle slippa stressa på morgonen.

Vi kom in till globen vid 11 typ och första matchen började 12, så vi sprang in på donken först och tog en burgare.

Första matchen var väl inte så jävla spännande då det var Ryssland mot Tjeckien... pest eller kolera liksom haha, jag höll iaf på Tjeckien bara för att... och dom vann så det var ju bra :-)

Efter matchen var det typ en timme eller nåt kvar tills nästa började, vi skulle gå och käka, men det stället vi kom till hade typ bara en sak jag kunde tänka mig att äta, vilket var en varm macka med kyckling... självklart var ju just den slut då! Så det slutade med en korv inne i globen haha.
Fast innan dess gick vi in på pressbyrån för att spela på matchen, och vem såg vi där inne? Om inte Börje Salming haha! Och vad gjorde jag? Haha jag bad om en autograf ba! Fast den var faktiskt inte till mig... det var till grannens son som är 8 år :-) Han var med in till globen, men han satt på ett annat ställe och åt mat när vi var där.

Efter matchen blev jag avsläppt hemma hos mina föräldrar och hämtade barnen, som hade haft det hur bra som helst!

Igår då, måndag. Ja då började jag mitt nya jobb på Prinsar & Prinsessor. Mycket trevligt måste jag säga, jag kommer nog att trivas där :-)
Igår var jag på butiken i PUB-huset och resten av veckan kommer att bli i farsta. Så idag är det farsta som gäller då, men jag börjar senare idag.
Kommer efter det att jobba varannan helg, lite surt tänkte jag först, men det innebär ju att jag får lediga dagar mitt i veckan och det kan ju faktiskt vara riktigt skönt!

Nej nu ska jag ta och fixa i ordning här hemma innan det är dags att bege sig :-)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad kul att ditt nya jobb känns bra!! Där ser du att sånt löser sig:) Vi får ringas någon dag så får jag höra mer om jobbet osv!!

Puss o kram/Natalie

2010-05-05 @ 19:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0