Spenderat natten på sjukan...

ja vi har sovit på Astrid Lindgrens sjukhus inatt... åkte in akut igår med Elise då hon hade magsmärtor...

Efter många röntgenundersökningar och ultraljud kom man fram till att det antagligen var så att tunntarmen hade "veckat" sig... Och sen visade det sig även att det inte såg ut som det skulle i matstrupen... hennes reflux-operation hon gjorde som liten verkar ha "gått upp"... strupen såg ut att ha vidgat sig eller nåt liknande...

Nu mår hon iaf bättre och vi har fått komma hem... dock ska jag upp och jobba i morgon så jag måste hoppa ner i sängen nu så att jag orkar...

Får se om jag skriver mer utförligt imorgon... annars får ni stå ut tills på måndag.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0